Toimitusehdot
Voimassa 26.8.2020 alkaen.
Yleistä
Verkkokaupan tuotteita myy Paspis Oy (0842532-9, Kartanontie 43, 28430 Pori, 050 3633212). Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Maksaminen
Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Klarna checkout. Klarnan tietosuojaselosteen löydät tästä ja palveluehdot tästä.
Toimitus ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Käytämme vain seurantakoodilla olevia toimitusmuotoja, joten kirjetoimitus ei kuulu kassalla valittavaan toimitustapaan.
Toimituskulut määräytyvät valitsemasi toimitusmuodon mukaan ja lopullinen hinta näkyy vasta kassalla kun toimitusvalinta on tehty.
Jakeluyhtiönä käytämme Suomen Postia.
Paketin noutamatta jättämisesta veloitamme tästä aiheutuneet kulut täysimääräisenä molempiin suuntiin.
Toimitusaika
Emme pidä kaikkia tuotteita suoraan varastossamme, jolloin osa tuotteistamme valmistetaan tilauksen tultua. Mikäli tuotetta ei löydy varastosta on toimitusaika tuotteelle n. 3 vrk. Kuitenkin maksimissaan 5 vrk.
Tilaukset toimitetaan tilausjärjestyksessä ja toimitusaikaan vaikuttaa myös jonossa olevien tilausten määrä. Mikäli tarvitset tuotteet tiettynä ajankohtana, ota yhteyttä juha.kilpi@paspis.net ja kysy toimitusaika tilaukselle.
Palautusoikeus
Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien. Verkkokaupassa olevilla perustuotteillamme on 14 vrk. palautusoikeus.
Mikäli tuotteeseen tehdään toivoiden mukaisesti muutoksia esim. nimi- logo- tai muu yksilöllinen painatus ei näihin tilauksiin kuulu 14 vuorokauden palautusoikeutta ellei tuote ole viallinen.
Palautettujen tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja ehjiä. Emme korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei kyseessä ole viallinen tai vahingoittunut tuote, silloinkin palautuksesta/vaihdosta on ensin sovittava kanssamme.
Mikäli palautuksen jälkeen tilauksen arvo on alle 85 euroa, eikä ilmaisen postituksen rajasumma enään täyty perimme myös 5,90 euroa alkuperäisiä toimituskuluja.
Paketin noutamatta jättämisestä veloitamme postimaksun molempiin suuntiin ja sitä ei lasketa tuotteen/tuotteiden palauttamiseksi.
Viallinen tuote
Palautuksesta tulee tehdä aina ilmoitus juha.kilpi@paspis.net. Palautus tapahtuu Postin kautta ja palautusilmoituksen tehtyäsi lähetämme tarkemmat tiedot palautuksesta.
Mikäli tilaamasi tuote on viallinen ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja sovi vaihdosta uuteen tuotteeseen juha.kilpi@paspis.net. Kuljetuksessa vioittuneesta paketista pitää tehdä ilmoitus viipymättä kuljetusyhtiölle eli Postille.